2012年5月30日 星期三

讓你興奮了嗎 Did it make you excited?


我開始擔心了
I start to worry.
我開始疑惑了
I start to confuse.

我的苦惱 說不出口的無力
My sorrow is powerless and unspeakable.
讓你興奮了嗎
Did it make you excited?

Hush!
讓我們慢慢來
Let's do it slowly.
告訴我
Tell me.
你喜歡看我哭
還是我心碎的聲音
Do you like to see me cry or the sound of my broken heart ?

我都會滿足你
I do satisfy you.
因為我愛你

Cuz, I love.

沒有留言:

張貼留言